CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 14 March 2011

Saya Mahu Macam2 Part II

Konon semangat nak buat entry nak masuk contest, bila dibelek2 balik syarat2 die..hanya suku syarat saje yg saya ikut,yang selebihnye tak..hahaha..kalo la saya ni jadi juri, mmg sah2 tak lulus masuk contest..itu kalo saya jadi juri yg lurus ikut syarat2 yang organiser bagi..tp kalo saya ni berpikir dari sudut yg berbeza, konon2 ala2 kretip, mungkin saya tak disqualifykan diri saya sendiri..hihihi..iye la kadang2 syarat2 bole menyekat kreativiti penulis..ini kes nak justify diri sendiri nak masuk contest jugak le ni..agak2 Mommy Lyna terima tak justification saya ni?

Kalo tidak, harus kucarik idea lain..tu la awal2 tau contest buka tak mo baca betoi2, tak mo sedia awal2..dah nak2 last minute ni baru terhegeh2 nak carik idea..deserve you right ayni..kalo ada rezeki & kesempatan, akan saya cuba buat entry lain..caiyok

No comments: