CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 8 June 2012

Amalan Penambahan Rezeki

Sempenah hari Jumaat yang berakah ini, dikongsikan di sini 8 amalan penambahan rezeki..sumbernya daripada wall Ustad Don..saya suka sangat sebab setiap amalan tu, disertakan nas-nas dari Al-Quran dan juga Hadith..


Dah khatam sume di atas? heheh..saya pun kali kedua buka baru baca betol2.sebab first time came across ni through phone..puas focus mata nak baca, akhirnya mengalah sebab penat sgt rasanya. Maklumlah phone kecik comel..Alhamdulillah Allah beri peluang saya buka sekali lagi kat laptop ni..

Apa kata setiap ilmu yang kita dapat, kita cuba amalkan sedapat mungkin..jadi di sini, sebagai membuka peluang kawan-kawan semua amalkan salah satu di atas, jom kita sama-sama bantu pembinaan lebuhraya Kota Bharu-Kuala Kerai ni..saya pun baru tahu pasal projek ni masa on the way balik ke kampung suami. Dalam perjalanan tu tak sempat nak capture no akaunnye kat banner yang tergantung di tepi-tepi jalan..syukur Alhamdulillah Allah tunjukkan arah, akhirnya ditemukan dengan website Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK). Saya rasa, insya-Allah ini sumber yang sahih untuk kawan-kawan suma refer. Details pasal lebuhraya ni, boleh la direfer kat sini aje eh..cik asz malas nak ulas..heheh

Kepada yang rasa percaya aje la ngan cik asz ni..boleh la sumbangkan terus kepada akaun ini:


Selamat beramal! :D

No comments: