CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 27 January 2012

Quotes of the Day #8



It's been a while huh?..sorry if I made you guys waiting <mode perasan ramai orang baca blog ni..>. Tak ada ilham untuk berkongsi rasa..Saya kongsikan di sini hari ni satu kata-kata hikmah atau doa yang saya petik daripada Wall Ustaz Mohd Kazim Elias..cukup bermakna untuk diri saya yang saya tahu sangat keras hati ni sejak sekian lama..

Ya Allahu Ya Lathif..
Wahai tuhan yang Maha Lembut,
Lembutkanlah hatiku seperti mana Engkau lembutkan hati pada kekasihMu,
Lembutkanlah hati ini untuk sentiasa ingat padaMu,
Untuk sentiasa bermunajat padaMu,
... Sepertimana kelaziman para kekasihMu.
Ya Lathif...
Aku berlindung dari keras dan matinya hatiku.
Ya Lathif...
Wahai yang Maha Lembut,
Berlembutlah denganku sewaktu hari pengadilan nanti,
Aku bermohon dengan sifat Maha LembutMu,
Agar Engkau mengasihaniku dan mengampuniku.
Ameenn...

No comments: