CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 16 December 2011

Busy2

Oo..that's just a reason for not updating this blog..:D. Actually was on leave for a week, balik kampung for my bro in law's wedding. Well, being me..bila balik kampung, laptop walaupun bawa, letak tepi. Susah betoi nak buka..it's family time..others can wait..ye dak?

Talking about 'busyness', pernah terbaca satu article from Suhaiwebb.com yang menyentuh hati saya. It was few months ago actually. Been wanting to share this with you all, but tak tersempat-sempat. Intentionnye, nak baca balik semula..and absorb the idea once again..it's quite lengthy tho..but please read them through..it reminds us who we are and why we are created into this world...link here

This Hadith I found from Prof Kamil's book..which is much related to the topic we are discussing here..it's a good reminder to us..Kejar lah akhirat, dunia akan mengejar kita..

"Wahai anak Adam! Lapangkan masa beribadah kepadaku, nanti Aku akan penuhkan dadamu kekayaan, dan aku akan menutup kemiskinanmu. Jika engkau tidak melakukan yang demikian, nanti Aku penuhkan tanganmu dengan urusan dan kerja dan aku akan menutup kemiskinanmu! (Hadis Qudsi direkodkan oleh Ahmad)

No comments: