CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 23 July 2011

Kelayakan Piala Dunia Malaysia vs Singapore

Ye kawan2..saya yang mengaku tak minat bola sedang bersiaran sambil tgk bola..hahahah..bole percaya tak? Demi negara terchenta..saya tanamkan jugak minat tgk bola..hehehe..

Sebenarnya saya tak mengadap pun tgk bola tadi..tgk gitu2 je..nak nak plak tgk gol keeper yang sangat kaku..malas nak layan..so saya pun dok sibuk megoogle2..blog walking..tgk FB..hihihi..terdgr la dari bilik suara2 kekecewaan suami saya bila abih separuh masa pertama tadik...4-1..adoi..sesia score sebijik awal2 tadik..Bila dah start balik separuh masa kedua, saya saje2 je menjengukkan diri. Elok berdiri depan gol..boley plak score 2 bijik berturut-turut..hahaha..mmg saya ni membawa tuah..terus semangat nak bersiaran depan TV..kah kah..<mode perasan> go go Malaysia..you can do it..Malaysia boleh!

Saat gi saya jot down bape score akhir ye..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ceh..baru semangat tgk bola, lobos satu gol lagik..adeh la..dan akhirnya, walaupun dah ganti striker baru..tak dapek nak nampah jaringan..so keputusannya Malaysia-3, Singapore-5.

Sekian dari bilik berita asz..ahaks

No comments: